Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRampersad, R. D.; Chadeea, T. K.
InstitutionCommonwealth of Learning (COL) (Canada)
TitelBaseline Study on Technology-Enabled Learning at the Mahatma Gandhi Institute
Quelle(2023), (50 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterForeign Countries; Telecommunications; Handheld Devices; Information Technology; Blended Learning; Technology Integration; Comparative Analysis; Computer Assisted Instruction; Teacher Attitudes; Student Attitudes; Internet; Technological Literacy; Faculty Development; Student Needs; Teaching Methods; Learning Processes; Futures (of Society); Access to Education; Teacher Characteristics; Teacher Qualifications; Learning Motivation; Barriers; Social Media; MOOCs; Open Educational Resources; Pedagogical Content Knowledge; Computer Software; College Faculty; College Students; Mauritius
AbstractThis report presents the findings of a baseline survey conducted at the Mahatma Gandhi Institute, Mauritius to strengthen implementation of technology-enabled learning (TEL). The majority teachers and students have access to smartphone. The campus has Wi-Fi, but there is need of higher bandwidth to support blended learning. There is limited preparedness for TEL at the institutional level. While the basic IT skills are there, both students and teachers need advance training to use technologies effectively for teaching and learning. The study provides a baseline for comparing progress of technology integration in teaching in future. (As Provided).
AnmerkungenCommonwealth of Learning. 4710 Kingsway Suite 2500, Burnaby, BC V5H 4M2 Canada. Tel: 604-775-8200; Fax: 604-775-8210; e-mail: info@col.org; Web site: http://www.col.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: