Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionHealthy Schools Campaign; Council of Chief State School Officers (CCSSO)
TitelTapping into Federal COVID-19 Relief Funding & Medicaid to Support Schools and the Wellbeing of Students
Quelle(2023), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchools; COVID-19; Pandemics; Federal Aid; Health Services; Federal Programs; State Federal Aid; Eligibility; Low Income Groups; Well Being; Teachers; Students; Mental Health; Mental Health Programs; Elementary Secondary Education; Emergency Programs; Grants; Social Support Groups; State Action
AbstractThis handout expands upon and consolidates information from the 2021 "RESTART & RECOVERY: Leveraging Federal COVID Relief Funding & Medicaid to Support Student & Staff Wellbeing & Connection" resource. It includes guidance about how states can utilize federal relief funding to expand school Medicaid to support student mental health, including recommendations for coordination across agencies. [This handout was co-published with the National Center for School Mental Health (NCSMH).] (As Provided).
AnmerkungenHealthy Schools Campaign. 2545 West Diversey Avenue Suite 214, Chicago, IL 60647. Tel: 312-419-1810; e-mail: info@healthyschoolscampaign.org; Web site: https://healthyschoolscampaign.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: