Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSolomon, Bonnie J.; Vazzano, Andrea; Rodriguez, Yosmary; Martinez, Michael; Tansey, Jonathan; Harper, Kristen
InstitutionChild Trends
TitelMaryland Law Offers Lessons on Restricting Early Childhood Suspension and Expulsion
Quelle(2023), (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Legislation; State Legislation; Early Childhood Education; Suspension; Expulsion; Behavior Modification; Intervention; School Personnel; Discipline Policy; Principals; Primary Education; Maryland
AbstractRecent years have seen a range of new state policies to reduce and prevent the use of suspension and expulsion in early childhood education (ECE) settings. Policymakers in some states have worked to limit disciplinary removals in public ECE programs by restricting suspension and expulsion in early grade levels and requiring or encouraging supportive alternatives. However, limited research has examined the implementation of these policies, inhibiting efforts by state officials and advocates to compare, contrast, and improve upon approaches to school discipline reform. To fill this gap, Child Trends researchers studied the implementation of a 2017 Maryland statute that restricts suspension and expulsion in prekindergarten through second grade (PK-2) and mandates the use of non-punitive behavioral interventions. This brief summarizes key findings and offers recommendations for policymakers across the United States to develop and implement policies that reduce suspension and expulsion in ECE settings. (ERIC).
AnmerkungenChild Trends. 7315 Wisconsin Avenue Suite 1200W, Bethesda, MD 20814. Tel: 240-223-9200; Fax: 240-200-1238; Web site: http://www.childtrends.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: