Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSteyn, Hennie
TitelEmpowering Parents to Support Their Children to Survive and Thrive in School: A Present-Day Challenge
[Konferenzbericht] Paper presented at the Annual International Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES) (21st, Sofia, Bulgaria, Jun 2023).
Quelle(2023), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterParent Education; Student Needs; Parent Role; Training; Distance Education; Educational Technology; Empowerment; Parent Participation; Parent Child Relationship; Parent School Relationship; Bullying; Coping; Knowledge Level; One Parent Family
AbstractThis paper accentuated the importance of the availability of suitable programs to train parents to support their children to survive and thrive in school. Parents have a role to play in supporting their children to fully benefit from their education. Parents should set a positive home environment to support the learning of children. It was also indicated that the training needs of the parents can be described and used as topics for the modules of a training program as part of non-formal education. It was also explained that the program should be delivered in the format of distance education by using e-training platform to deliver the programs in an attainable, sustainable and affordable manner. [For the complete Volume 21 proceedings, see ED629259.] (As Provided).
AnmerkungenBulgarian Comparative Education Society. Blvd Shipchenski prohod 69 A, 1574 Sofia, Bulgaria. e-mail: info@bces-conference.org; Web site: http://www.bces-conference.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: