Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFoster, Kelly Robson; Robinson, Brian; Ali, Titilayo Tinubu
InstitutionBellwether
TitelLevers of Change: How State Policies Support District Innovation
Quelle(2023), (44 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Change; State Policy; Educational Innovation; School Districts; Public Schools; Elementary Secondary Education; Educational Finance; State Aid; Accountability; Educational Policy; Individualized Instruction; Evaluation Methods; Grants; Program Evaluation; Mastery Learning; Student Centered Learning; Policy Formation; Program Implementation; Colorado; Kentucky; Montana; New Hampshire; North Dakota; Utah; Washington
AbstractIn the wake of the COVID-19 pandemic, K-12 schools are under immense pressure to meet the diverse needs of students. But policies and practices have not evolved quickly enough to meet those needs -- and as a result, the system continues to fail far too many young people. In "Levers of Change: How State Policies Support District Innovation," Bellwether delves into the ways states can support and catalyze innovation in public school districts -- adopting new laws, amending or repealing existing laws, changing policy or regulation, providing funding, or creating new programs. The report identifies seven states that have taken steps to enable innovation in public school districts -- Colorado, Kentucky, Montana, New Hampshire, North Dakota, Utah, and Washington -- and explores the lessons they can offer to leaders looking to spark innovation in their schools. (As Provided).
AnmerkungenBellwether. 650 Massachusetts Avenue, NW Suite 600, Washington, D.C. 20001. Tel: 877-636-0909; Web site: https://bellwether.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: