Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAnnie E. Casey Foundation
TitelKIDS COUNT Data Book, 2023: State Trends in Child Well-Being
Quelle(2023), (50 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1060-9814
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Trends; Trend Analysis; Children; Child Development; Well Being; Child Care; Access to Education; Access to Health Care; Family Structure; Family Income; Racial Differences; Ethnicity; Costs; Public Policy; Social Indicators; Educational Indicators; Poverty; Employment Level; Unemployment; Child Health; Birth Rate; Health Insurance; Death; Mortality Rate; Body Weight; One Parent Family; Early Parenthood; Economic Factors; Elementary Secondary Education; Socioeconomic Status; Low Income Students; Achievement Gap; COVID-19; Pandemics; Family Needs; Early Childhood Education; United States
AbstractThe 34th edition of the Annie E. Casey Foundation's KIDS COUNT® Data Book describes how the country's lack of affordable and accessible child care negatively affects children, families and U.S. businesses. This year's publication continues to present national and state data across four domains--economic well-being, education, health and family and community--and ranks states in overall child well-being. The report includes pre-pandemic figures as well as more recent statistics, and shares the latest information of its kind available. [Foreword by Lisa M. Hamilton. For "KIDS COUNT Data Book, 2022: State Trends in Child Well-Being," see ED625969.] (As Provided).
AnmerkungenAnnie E. Casey Foundation. 701 Saint Paul Street, Baltimore, MD 21202. Tel: 410-547-6600; Fax: 410-547-6624; Web site: http://www.aecf.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: