Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPublic School Forum of North Carolina
TitelTop 10 Education Issues 2015
Quelle(2015), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Salaries; School Effectiveness; Academic Standards; Educational Quality; Equal Education; School Choice; Teacher Recruitment; Teacher Persistence; Enrollment Management; Technology Uses in Education; Evaluation Methods; College Readiness; Career Readiness; Extracurricular Activities; After School Programs; Educational Policy; State Policy; North Carolina
AbstractFor nearly 20 years, the Public School Forum of North Carolina has been publishing its annual forecast of the ten issues most likely to impact K-12 schools across the state. They offer an overview of the issues and a set of principles they hope will guide consideration of the issue by all federal, state, and local leaders who understand that public schools are the key to our children's futures and our collective wellbeing and prosperity. The following key priorities are presented: (1) Build a Principled Path on Teacher Compensation; (2) Make Sense of A-F School Performance Grades; (3) Maintain High Standards; (4) Emphasize Quality and Equity in School Choice; (5) Expand Opportunities to Learn Any Time, Any Place, at Any Pace; (6) Recruit and Retain Excellent Teachers; (7) Manage Student Enrollment Growth; (8) Shift to Elements of a Digital-Age Learning Model; (9) Streamline Assessments; and (10) Meet Milestones on the Path to College and Career Readiness. (ERIC).
AnmerkungenPublic School Forum of North Carolina. 3739 National Drive Suite 100, Raleigh, NC 27612. Tel: 919-781-6833; Fax: 919-781-6527; Web site: http://www.ncforum.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: