Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnson, Beth; Tidd, Simon T.
InstitutionAustin Independent School District (AISD)
TitelACCESS 2009-2010 Summary: Gang Prevention and Intervention. Report 09.75g
Quelle(2011), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterJuvenile Gangs; Prevention; Intervention; Middle School Students; High School Students; School Districts; Incidence; Student Attitudes; Teacher Attitudes; Program Descriptions; Law Enforcement; Trend Analysis; School Safety; Program Evaluation; Federal Aid; Police School Relationship; Texas (Austin)
AbstractAustin Community Collaboration to Enhance Student Success (ACCESS) funded prevention and intervention efforts to law-enforcement gang suppression work. Since 2007-2008, students' reports of gang activity at both middle schools and high schools have declined, reversing a trend of increased reports of gang activity in the years preceding the prevention efforts. In addition, both actual incidents and perceptions of gang activity among middle school students and staff declined from 2008-2009 to 2009-2010. The decrease in incidents and perceptions of gang activity was greater among middle school students, who had more opportunity to experience prevention efforts, than it was among high school students. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: