Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHudgens, Tanée M.; Logis, Handrea A.; Leutscher, Trevor; Serdiouk, Marina; Barnett, Joshua H.
InstitutionNational Institute for Excellence in Teaching (NIET)
Titel2022-23 NIET Research Summary: Examining the Evidence and Impact of NIET's Initiatives
Quelle(2022), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgram Evaluation; Program Effectiveness; Capacity Building; Rural Schools; Leadership Training; Teacher Effectiveness; Equal Education; Language Arts; Academic Achievement; Teacher Attitudes; Faculty Development; Teacher Persistence; Teacher Education; Principals; Middle School Teachers; Arkansas; Tennessee; South Carolina; Louisiana; Indiana
AbstractWith more than two decades of on-the-ground experience impacting 300,000 educators and 3 million students, NIET's success is grounded in research. The success of NIET's work is evident in the positive findings from evaluations of impact. In NIET's 2022-23 Research Summary, we summarize findings from five new studies and highlight selected findings from studies of NIET partnerships conducted over the past decade. The five new spotlights include: (1) Building Educator Capacity in Rural School Districts in Arkansas and Tennessee; (2) Supporting Principals and School Leaders in South Carolina; (3) Increasing Equitable Access to Effective Educators in Louisiana High-Need Schools; (4) Improving English Language Arts Achievement in Indiana; and (5) Educator Views of Professional Development and Their Intention to Stay in the Profession. (As Provided).
AnmerkungenNational Institute for Excellence in Teaching. 1250 Fourth Street, Santa Monica, CA 90401. Tel: 310-570-4860; Fax: 310-570-4863; Web site: http://www.niet.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: