Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFallon, Lindsay M.; Cathcart, Sadie C.; DeFouw, Emily R.; O'Keeffe, Breda V.; Sugai, George
TitelPromoting Teachers' Implementation of Culturally and Contextually Relevant Classwide Behavior Plans
Quelle(2018), (37 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Fallon, Lindsay M.)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgram Implementation; Positive Behavior Supports; Culturally Relevant Education; Student Behavior; Behavior Modification; Teachers; Self Evaluation (Individuals); Fidelity; Feedback (Response); Learner Engagement
AbstractDisproportionality in disciplinary actions for certain racial groups has been well documented for several decades. In an effort to support all students, specifically those who are culturally and linguistically diverse (CLD), many have called for adopting a multi-tiered system of support framework that is considerate of student culture and school context. This framework applies to supporting students' learning and behavior across settings, particularly in the classroom. To bridge existing gaps between theory and practice, this empirical study sought to evaluate if teachers who self-assessed their own use of culturally and contextually relevant practices would implement a classwide behavior plan with high levels of implementation fidelity. Results indicated that teachers who engaged in self-assessment and training did implement the plan with high levels of implementation fidelity, particularly when given performance feedback. Additionally, students tended to display slightly higher rates of academic engagement upon consistent implementation of the plan. [This paper was published in "Psychology in the Schools" (EJ1169673).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: