Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCooper, Donna; Herzenberg, Stephen
InstitutionKeystone Research Center (KRC); Pennsylvania Budget and Policy Center (PBPC)
TitelMeeting the Demand for New Workers -- Investing in Career Related Learning for High School Students
Quelle(2023), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh School Students; Career Education; Labor Needs; Labor Force Development; Vocational Education; Career Pathways; Career Exploration; Education Work Relationship; Apprenticeships; Dual Enrollment; Pennsylvania
AbstractPennsylvania has a fragmented, underfunded high school career-related education system. This undercuts success in college and careers for hundreds of thousands of students annually, while exacerbating skill shortages for businesses and throttling Pennsylvania's economy. Pennsylvania also has a legislature that supports career-related education on a bicameral, bipartisan basis, a governor that wants to "drastically increase" CTE, and a body of experience with industry-led workforce intermediaries beyond most states. Through strategic and integrated investment and system-building in career-related education in K-12 public education, Pennsylvania can leapfrog other states, expand the horizons and futures of Pennsylvania students, and enable businesses to thrive. It's time for Pennsylvania's new legislature and new governor to get started. [This report was produced in partnership with Children First and the PA Schools Work campaign.] (ERIC).
AnmerkungenPennsylvania Budget and Policy Center. 412 North 3rd Street, Harrisburg, PA 17101. Tel: 717-255-7181; e-mail: info@pennbpc.org; Web site: https://krc-pbpc.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: