Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmaill, Esther; Darr, Charles
InstitutionNew Zealand Council for Educational Research (NZCER)
TitelAn Examination of the Curriculum-Levelling Construct. Summary Report
Quelle(2020), (13 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCurriculum Development; Decision Making; Educational Planning; Program Development; Academic Achievement; Foreign Countries; Elementary Secondary Education; Teacher Attitudes; Administrator Attitudes; Educational History; National Curriculum; Mathematics Curriculum; Alignment (Education); National Standards; Learning Processes; Language Usage; Benchmarking; Ethnic Groups; Pacific Islanders; Culturally Relevant Education; Second Language Learning; English (Second Language); Educational Change; Course Descriptions; Comparative Education; Learning Trajectories; New Zealand; Australia; United Kingdom (England)
AbstractIn February 2020, the Ministry of Education asked the New Zealand Council for Educational Research (NZCER) to examine the curriculum-levelling construct that sits at the heart of The New Zealand Curriculum (Ministry of Education, 2007). A key goal of the research was to investigate, whether-- and if so, how--the construct helps (or hinders) teachers and school leaders as they plan learning programmes and make judgements of student progress and achievement. This document provides a summary of the findings and supplements the main research report (Smaill & Darr, 2020). [For the main report, see ED627144.] (ERIC).
AnmerkungenNew Zealand Council for Educational Research. P.O. Box 3237, Wellington 6140 New Zealand. Tel: +64-4384-7939; Fax: +64-4384-7933; Web site: http://www.nzcer.org.nz
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: