Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGeorge, Janel; Darling-Hammond, Linda; Plasencia, Sara
InstitutionLearning Policy Institute
TitelAdvancing Integration and Equity through Magnet Schools. Research Brief
Quelle(2023), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMagnet Schools; Federal Aid; Evidence Based Practice; Diversity (Institutional); Academic Achievement; Educational Policy; Change Strategies; Investment; State Aid; Integrated Activities; Learning Activities; Equal Education
AbstractThis brief describes the components found in magnet schools that are both racially diverse and educationally effective. It also outlines four evidence-based policy recommendations that can inform federal, state, and local efforts to help design, implement, and sustain effective magnet schools that foster integrated learning and positive student outcomes. These include: (1) Reinstating federal guidance to states and localities about evidence-based approaches to support school diversity; (2) Expanding federal investments in magnet schools and using them to leverage school diversity and student success; (3) Expanding strategic state, regional, and local investments in magnet schools in ways that support school diversity; and (4) Supporting school-level strategies that promote both integration and student success. This brief is based upon and updates an earlier report (ED614373), which can be found online at https://learningpolicyinstitute.org/product/advancing-integration-equity-magnet-schools-report. (As Provided).
AnmerkungenLearning Policy Institute. 1530 Page Mill Road Suite 200, Palo Alto, CA 94304. Tel: 650-332-9797; e-mail: info@learningpolicyinstitute.org; Web site: https://learningpolicyinstitute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: