Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWise, Bob; Siddiqi, Javaid
InstitutionHunt Institute
TitelAcross the Aisle: Bridging the Education Divide. What Voters and Parents Want in Education
Quelle(2022), (22 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Secondary Education; Emergency Programs; COVID-19; Federal Aid; Grants; Pandemics; Public Opinion; Educational Improvement; Parents; School Safety; Mental Health; Job Skills; Career Readiness; Achievement Gains; National Competency Tests; Literacy Education; State Action; Parent Attitudes; North Carolina; Connecticut; North Dakota; California; Iowa; Missouri; National Assessment of Educational Progress
AbstractSince the pandemic began, parents have been less satisfied with existing school systems, and they want to see greater transparency and education customization that meets students where they are. Nearing the final deadline to obligate remaining Elementary and Secondary School Emergency Relief (ESSER) funding, state and local policymakers can take additional steps over the next two years to maximize their return on investment. This report serves as an update to the 2021 report, "The COVID Constituency: Emerging Priorities for Education Leaders" (ED622895). The report synthesizes public survey results and contains practical steps for moving forward. With a looming deadline, it is more important now than ever to move quickly and thoughtfully to improve education systems for all students. [For "Across the Aisle: What Voters and Parents Want in Education. The Hunt Institute's 2022 Nationwide Voter & Parent Education Survey Results," see ED626552.] (ERIC).
AnmerkungenHunt Institute. 4000 Centregreen Way Suite 301, Cary, NC 27513. e-mail: info@hunt-institute.org; Web site: https://hunt-institute.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: