Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFuchs, Lynn S.; Bucka, Nicole; Clarke, Ben; Dougherty, Barbara; Jordan, Nancy C.; Karp, Karen S.; Woodward, John
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES), What Works Clearinghouse (WWC); Instructional Research Group (IRG)
TitelAssisting Students Struggling with Mathematics: Intervention in the Elementary Grades. Practice Guide Summary. WWC 2021006
Quelle(2021), (18 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary School Students; Kindergarten; Young Children; Mathematics Instruction; Intervention; Low Achievement; Scores; Small Group Instruction; Evidence Based Practice; Educational Practices; Systems Approach; Teaching Methods
AbstractRecent research has identified interventions that improved achievement for students with low test scores in mathematics. The Assisting Students Struggling with Mathematics: Intervention in the Elementary Grades practice guide, developed by the What Works Clearinghouse™ (WWC) in conjunction with an expert panel, distills this recent research into six easily comprehensible and practical recommendations for educators to use when teaching elementary students with low test scores in mathematics. The practice guide focuses on practices and principles underlying effective small-group interventions for students in grades K-6. This summary introduces the six recommendations described in the full practice guide and the supporting evidence for each recommendation. These recommendations are designed to help educators, including mathematics general and special education educators, mathematics specialists and coaches; school, district, and state personnel; and parents. [For the full practice guide, see ED611018.] (ERIC).
AnmerkungenWhat Works Clearinghouse. 550 12th Street SW, Washington, DC 20024; e-mail: contact.WWC@ed.gov; Web site: https://whatworks.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: