Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDoan, Sy; Eagan, Joshua; Grant, David; Kaufman, Julia H.; Setodji, Claude Messan
InstitutionRAND Education and Labor
TitelAmerican Instructional Resources Survey. 2022 Technical Documentation and Survey Results. Research Report. RR-A134-14
Quelle(2022), (97 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Surveys; Instructional Materials; Language Arts; Mathematics Instruction; Science Education; Elementary Secondary Education; Social Studies; Kindergarten; COVID-19; Pandemics; Teacher Characteristics; Student Characteristics; In Person Learning; Distance Education; Instructional Development; Curriculum Implementation; Open Educational Resources; Faculty Development; Instructional Improvement; Benchmarking; Academic Achievement; Teacher Evaluation; Lesson Plans; Individualized Education Programs; Learning Activities; Teacher Education Programs
AbstractThis technical report provides detailed information about the sample, survey instruments, and resultant data for the 2022 American Instructional Resources Surveys (AIRS) that were administered to principals and teachers in spring 2022 via the RAND Corporation's American Educator Panels (AEP). The 2022 AIRS focused on the usage of, perceptions of, and supports for instructional materials used in English language arts, mathematics, and science kindergarten through grade 12 (K-12) classrooms and social studies kindergarten through grade 5 (K-5) classrooms across the United States. The results are intended to inform policy and education practice related to the use of instructional resources. [For "American Instructional Resources Surveys: 2021 Technical Documentation and Survey Results. Research Report. RR-A134-10," see ED619861.] (As Provided).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: