Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWard, Caryn S.; Franco-Jenkins, Ximena
InstitutionNational Implementation Research Network (NIRN)
TitelEffective Implementation Cohort: Cohort Wide Learning Plan
Quelle(2022), (67 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCohort Analysis; Middle School Students; Middle School Mathematics; Mathematics Curriculum; Evidence Based Practice; Minority Group Students; Low Income Students; Program Implementation; Curriculum Development; Grouping (Instructional Purposes); English Language Learners; Readiness; Program Effectiveness; Program Evaluation; Educational Indicators; Partnerships in Education; Arizona; California; Georgia; Maryland; New York; North Carolina; Texas
AbstractThe overall aim of the Effective Implementation Cohort (EIC) investment is to increase district capacity to implement a high-quality middle years math curriculum as part of a Coherent Instructional System (CIS) to accelerate learning for students who are experiencing poverty, Black, Latino/a, and/or English Learner (EL)-Designated ("priority students"). As a Learning Partner, NIRN seeks to support partnerships between Providers and Local Education Agencies (LEAs) in their implementation and measurement efforts, as well as to collect and study data to answer the investment's learning questions within the cohort wide learning agenda. Implementation support activities and data collection, analysis, and reporting activities for the cohort wide learning agenda will be guided by the Cohort's learning questions and theory of action grounded in implementation science. (ERIC).
AnmerkungenNational Implementation Research Network. Available from: FPG Child Development Institute, University of North Carolina, Publications Office, CB# 8185, Chapel Hill, NC 27599-8185. Tel: 919-966-0857; e-mail: nirn@unc.edu; Web site: https://nirn.fpg.unc.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: