Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCenter for Community College Student Engagement (CCCSE)
TitelOhio Focus Group Report: Soaring to New Heights
Quelle(2022), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCommunity College Students; College Faculty; School Personnel; Equal Education; Classroom Environment; Learner Engagement; Career Guidance; College Transfer Students; Diversity; Inclusion; Group Membership; Interpersonal Relationship; Student Experience; Ohio
AbstractResearch suggests that hearing how students perceive their experiences (positive and negative) can allow institutions to reevaluate their approaches and assumptions about what is working (or not) on their campuses and develop strategic plans that respond to this information. In early 2022, the Center for Community College Student Engagement (CCCSE) conducted focus groups with students, faculty, and staff at six Ohio community colleges to explore equity, the classroom engagement, and career and transfer guidance. Through the six focus group visits, CCCSE spoke with 107 students and 42 faculty/staff. The information contained within this report can be used to assist community colleges in helping their students. The focus groups were engage on the following topics: (1) Career Advising; (2) Transfer Advising; (3) Diversity, Equity, and Inclusion; (4) Classroom Engagement; (5) Sense of Belonging; and (6) Favorite Teaching Moments. (ERIC).
AnmerkungenCenter for Community College Student Engagement. 3316 Grandview Street, Austin, TX 78705. Tel: 512-471-6807; Fax: 512-471-4209; e-mail: info@cccse.org; Web site: http://www.ccsse.org/center
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: