Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionLouisiana Board of Regents
TitelPathway to 2030. Board of Regents Master Plan Summary. Year 3 Review: 2022
Quelle(2022), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Master Plans; Educational Objectives; Adults; Educational Attainment; Academic Degrees; Credentials; Achievement Gap; Budgets; Equal Education; Academic Achievement; State Action; Change Strategies; Louisiana
AbstractIn 2019, the Louisiana Board of Regents issued its Master Plan for Higher Education establishing an audacious goal for the state--60% of working adults holding a degree or credential of value by the year 2030. At that time, Regents committed itself to "lead the way in developing and implementing key initiatives to eliminate performance gaps, bring equity and provide opportunity and social mobility to underserved Louisiana residents." Following two years of major disruptions in the state, now is the time to accelerate all pathways to prosperity. Using rich data resources, Regents can now demonstrate the formula for expanding the benefits of postsecondary education to the state's citizens, families, communities, and employers. It is known what it will take to steadily increase the annual number of Louisianians who complete a credential and how to positively impact the quality of work and life for an additional 180,000 citizens to reach the goal. This year three review of the Master Plan includes: (1) Accomplishments; (2) Data Comparisons; (3) Strategies; and (4) Next Steps. [For the Year 2 Review, see ED620338.] (ERIC).
AnmerkungenLouisiana Board of Regents. 1201 North Third Street, Baton Rouge, LA 70821-3677. Tel: 225-342-4253; Fax: 225-342-9318; Web site: https://regents.la.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: