Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegion 9 Comprehensive Center (R9CC); American Institutes for Research (AIR); Illinois State Board of Education (ISBE)
TitelRecruiting and Retaining New Teachers--A Resource Brief
Quelle(2022), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Recruitment; Teacher Persistence; Teacher Shortage; Labor Turnover; Beginning Teachers; State Policy; Contracts; Mentors; Beginning Teacher Induction; Faculty Development; Teacher Effectiveness; Incentives; Teacher Salaries; Teacher Collaboration; Teacher Leadership; Educational Improvement; Science Teachers; STEM Education; Two Year College Students; Tutoring; Indiana; Iowa; Ohio; Illinois
AbstractAn estimated 17% to 30% of new teachers in the U.S. leave the profession within their first 5 years of teaching. Some challenges that prompt new teachers to leave the field include stress, lack of appropriate support, and feeling unprepared to handle behavioral and academic issues among their students. Research supports the finding that teachers who receive appropriate supports stay in the teaching field at rates more than twice those of teachers who lack these supports. However, only a small number of teachers have access to these supports. This brief provides resources that highlight examples of strategies, programs, and initiatives that help states, local education agencies, and school districts address the shortage of newly certified teachers. [For the other briefs in the series, see ED624965, ED624966, ED624967, ED624970, ED624971, and ED624972.] (As Provided).
AnmerkungenAmerican Institutes for Research. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 202-403-5000; Fax: 202-403-5001; e-mail: inquiry@air.org; Web site: http://www.air.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: