Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAustin, Sean C.; von Ravensberg, Heidi; McIntosh, Kent
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelWise Use of Coordinated Early Intervening Services (CEIS) to Achieve Equity in School Discipline
Quelle(2022), (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAgency Cooperation; Delivery Systems; Early Intervention; Equal Education; Discipline; Elementary Secondary Education; Disproportionate Representation; Educational Finance; Program Implementation; Multi Tiered Systems of Support; Data Use; Decision Making; Faculty Development; Coaching (Performance); Family Involvement
AbstractDisproportionality in exclusionary school discipline is a longstanding challenge in general and special education. To reduce disproportionality in discipline in a way that produces measurable results, federal law provides a mechanism referred to as Coordinated Early Intervening Services (CEIS). Whether a school district has been cited for significant disproportionality, is out of compliance, or is voluntarily directing funds to reducing disproportionality in discipline, this brief provides background on CEIS and outlines best practices for how state, district, and building administrators can invest these funds most effectively to achieve equity in school discipline. (As Provided).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: