Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDooly, Melinda
TitelTEAMMATES in Virtual Exchange: Tool and Tips for Peer Assessment
Quelle(2022), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Dooly, Melinda)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPeer Evaluation; Higher Education; Language Teachers; Preservice Teacher Education; Virtual Classrooms; Cooperation; Computer Mediated Communication; Illinois
AbstractVirtual Exchange (VE) in higher education often involves small, online working groups who meet outside of class time. This lack of teacher presence in the meetings has its advantages (e.g. more student-centred, more autonomous environments); however, it also presents challenges for assessment. This chapter introduces an online platform called TEAMMATES and briefly describes how it has been used for continuous peer assessment in an ongoing VE between two university classes in language teacher education. [For the complete volume, "Assessing Virtual Exchange in Foreign Language Courses at Tertiary Level," see ED624433.] (As Provided).
AnmerkungenResearch-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: info@research-publishing.net; Web site: http://research-publishing.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: