Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnidosUS
TitelLatino Student Success: Advancing U.S. Educational Progress for All
Quelle(2022), (32 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHispanic American Students; Academic Achievement; National Competency Tests; COVID-19; Pandemics; In Person Learning; Wellness; Equal Education; Graduation Rate; Educational Trends; Aspiration; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Poverty; Elementary School Students; Middle School Students; English Language Learners; Achievement Gap; Homework; Distance Education; Access to Education; Educational Improvement; Accountability; National Assessment of Educational Progress
AbstractFor the past three academic years, the COVID-19 pandemic disrupted learning and the relationships between teachers, students, families, and communities that are at the heart of education. Even as school buildings reopened to in-person instruction, periodic quarantines, social distancing, and canceled events had a profound impact on students' academic achievement and mental wellness. For Latino students--the largest ethnic group in the nation's schools--the pandemic threatened to undermine decades of steady educational progress. At the same time, many of the inequities in America's schools that were present before the pandemic remain. This report highlights how policymakers can prioritize the needs of the Latino student population, and in doing so, create a stronger, more equitable education system for all students. (ERIC).
AnmerkungenUnidosUS. 1126 16th Street NW Suite 600, Washington, DC 20036. Tel: 202-785-1670; e-mail: info@unidosus.org; Web site: http://www.UnidosUS.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: