Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHao, Winona
InstitutionNational Association of State Boards of Education (NASBE)
TitelInvesting in Early Childhood Workforce Recovery. Policy Update. Vol. 29, No. 5
Quelle(2022), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Education; COVID-19; Pandemics; Labor Force Development; Educational Change; Preschool Teachers; Educational Finance; Federal Aid; Statewide Planning; Sustainability; Investment; Teacher Salaries; Emergency Programs; Fringe Benefits; Mental Health; Well Being; Faculty Development; State Boards of Education; Program Implementation; North Dakota; Washington; Louisiana; New Jersey; Utah
AbstractThe pandemic hit the already vulnerable early childhood education (ECE) workforce especially hard, causing almost 40 percent of child care providers to shut their doors and many teachers to lose their jobs. In 2021, enrollment in state-funded preschool also dropped for the first time in 20 years--a nearly 20 percent decline that erased a decade of growth. Because of the workforce's critical role in supporting children, families, businesses, and the economy, when the ECE system struggles, communities feel the effects. Federal relief funds provide an important opportunity to invest in and transform the ECE workforce. Many states developed plans to address the challenges that the workforce faces. However, without sustainable, long-term strategies for increasing compensation, they risk exhausting funding on short-term investments while maintaining a long-term funding gap for educators. (ERIC).
AnmerkungenNational Association of State Boards of Education. 2121 Crystal Drive Suite 350, Arlington, VA 22202. Tel: 703-684-4000; Fax: 703-836-2313; e-mail: boards@nasbe.org; Web site: https://www.nasbe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: