Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAddison, Kecia L.
InstitutionMontgomery County Public Schools (MCPS), Office of Shared Accountability
TitelClass of 2021 Advanced Placement and International Baccalaureate Exam Participation and Performance. Memorandum
Quelle(2022), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Advanced Placement; Advanced Placement Programs; Placement Tests; Achievement Tests; Public Schools; High School Graduates; Scores; Hispanic American Students; Asian American Students; White Students; African American Students; Low Income Students; High Schools; College Readiness; Limited English Speaking; Special Education; Maryland; Advanced Placement Examinations (CEEB)
AbstractThis memorandum provides information pertinent to the participation and performance of Advanced Placement (AP) and International Baccalaureate (IB) examinations for 2021 graduates in Montgomery County Public Schools (MCPS). In 2021, 66.6 percent of MCPS graduates took one or more AP exams, a rate that was 23.0 and 31.7 percentage points higher than the rate for public school graduates in Maryland (43.6 percent) and the nation (34.9 percent), respectively. Districtwide, 53.2 percent of the 2021 MCPS graduates earned at least one AP exam score of 3 or higher, while 66.6 percent of the public school graduates in the state of Maryland and 22.5 percent of the national graduates in public schools attained an AP score of 3 or higher. [For "Class of 2020 Advanced Placement and International Baccalaureate Exam Participation and Performance. Memorandum," see ED617824.] (ERIC).
AnmerkungenMontgomery County Public Schools. 850 Hungerford Drive, Rockville, MD 20850. Tel: 301-309-6277; Web site: https://www.montgomeryschoolsmd.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: