Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLafortune, Julien
InstitutionPublic Policy Institute of California (PPIC)
TitelUnderstanding the Effects of School Funding
Quelle(2022), (27 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Finance; Equal Education; Outcomes of Education; Educational Equity (Finance); Elementary Secondary Education; Expenditure per Student; Academic Achievement; Low Income Students; State Policy; Educational Policy; Achievement Gap; Teacher Shortage; Enrollment; Public Schools; Funding Formulas; Court Litigation; State Legislation; Costs; California
AbstractFunding for California's schools has reached record-high levels, although the pandemic has exacerbated longstanding inequities in student outcomes. As policymakers grapple with questions around how much to fund schools and how that funding should be distributed, existing research can provide insights into where and how to use additional funds to improve outcomes. This review of the research revealed several themes: (1) Several years of sustained spending increases improved student outcomes; (2) How--and to whom--spending is targeted matters; (3) The labor market for educators may constrain spending policies and create tradeoffs; and (4) Cost pressures in California schools affect the efficiency of funding. [Research support for this document was provided by Joseph Herrera. For the Policy Brief, see ED623531. For the technical appendix, see ED623533.] (ERIC).
AnmerkungenPublic Policy Institute of California. 500 Washington Street Suite 800, San Francisco, CA 94111. Tel: 415-291-4400; Fax: 415-291-4401; Web site: http://www.ppic.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: