Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Statistics (NCES) (ED/IES)
TitelU.S. Education in the Time of COVID
Quelle(2022), (4 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Academic Achievement; Educational Opportunities; Kindergarten; Elementary Secondary Education; In Person Learning; Educational Change; Higher Education; Information Technology; Technical Assistance; Academic Support Services; School Personnel; Economic Factors; School Closing; Distance Education; Enrollment Trends; Access to Computers; Access to Education; Public Schools; Internet; Teacher Student Ratio; Student Financial Aid; Declining Enrollment
AbstractThe National Center for Education Statistics (NCES) has gathered highlights from a variety of data sources to provide a composite, high-level view of the complex American education landscape since the onset of the pandemic. In this first installment of the pandemic data hub, NCES provides findings related to: (1) changes in in-person instruction that have occurred over the last 2 years at both the elementary/secondary level and the postsecondary level; (2) technology assistance that K-12 schools have provided to students and families; (3) social and academic support that K-12 schools have offered; (4) changes in school staffing that have occurred at K-12 schools; and (5) economic and social impacts on postsecondary students. In subsequent installments, NCES will explore key findings related to how the pandemic has potentially impacted achievement and opportunities to learn. (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: