Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegional Educational Laboratory Southwest (ED/IES); National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); American Institutes for Research (AIR)
TitelEffects of Reclassifying English Learner Students on Student Achievement in New Mexico. REL 2022-138. Appendixes
Quelle(2022), (61 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English Language Learners; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Grade 6; Grade 7; Grade 8; Language Proficiency; Language Arts; Academic Achievement; Mathematics Achievement; Classification; Student Characteristics; Public Education; Language Fluency; Academic Standards; Racial Differences; Ethnicity; Gender Differences; School Districts; New Mexico
AbstractThe "Effects of Reclassifying English Learner Students on Student Achievement in New Mexico" study examined being reclassified as fluent English proficient and achievement in English language arts and math in the first year after student reclassification. The study focused on achievement among English learner students in 2014/15-2018/19 in New Mexico. The New Mexico Public Education Department provided student-level administrative data on student English language proficiency, student English language arts and math achievement, and demographic characteristics through a data-sharing agreement with the Regional Educational Laboratory Southwest. This document presents the following three appendixes that accompany the study: (1) Methods; (2) Supporting tables; and (3) Supplemental analyses. [For the full report, see ED622075. For the Study Snapshot, see ED622076.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Southwest. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/southwest/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: