Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegional Educational Laboratory Southwest (ED/IES); National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); American Institutes for Research (AIR)
TitelEffects of Reclassifying English Learner Students on Student Achievement in New Mexico. REL 2022-138. Study Snapshot
Quelle(2022), (1 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEnglish Language Learners; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Grade 6; Grade 7; Grade 8; Language Proficiency; Language Arts; Academic Achievement; Mathematics Achievement; Classification; Student Characteristics; Public Education; Language Fluency; Academic Standards; Racial Differences; Ethnicity; Gender Differences; School Districts; New Mexico
AbstractThis Study Snapshot highlights key findings from a study that examined how attaining English proficiency and being reclassified as fluent English proficient affected achievement in English language arts and math in the first year after student reclassification in grades 3-8 in New Mexico. New Mexico established a state-level policy that requires English learner students to achieve an overall English proficiency level score of 5.0 or higher on the ACCESS for ELLs (ACCESS) assessment in order to be reclassified. The Regional Educational Laboratory Southwest English Learners Research Partnership wanted to understand whether the score threshold for reclassification appropriately identifies New Mexico students who have attained English proficiency. [For the full report, see ED622075. For the appendixes, see ED622078.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Southwest. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/southwest/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: