Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLa Salle, Tamika P.
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelHow Are Schools Using the Parent and Personnel School Climate Surveys?
Quelle(2022), (14 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Surveys; Parent Surveys; Positive Behavior Supports; Educational Environment; Physical Environment; School Safety; Peer Relationship; Parent Participation; Elementary Secondary Education; Scores; Georgia
AbstractWhen school personnel and parents complete school climate surveys, results can inform team action planning to improve perceptions of school climate. Further, school climate data can assist in considering questions related to equity, disproportionality, and cultural responsiveness and appropriateness. The freely-available School Climate Survey Suite offered in PBIS Assessment (pbisapps.org/pbisassessment) includes the Georgia Elementary School Climate Survey for students in Grades 3-5, the Georgia Secondary School Climate Survey for students in Grades 6-12, the Georgia Personnel School Climate Survey, and the Georgia Parent/Guardian School Climate Survey. This brief is intended to guide how districts and schools collect and disaggregate school climate data at the personnel and parent level to support data-based decision making. It focuses on the features and implications of the Personnel and Parent Surveys. A previous brief described administration and average scores from the Student Surveys (see ED605572). (ERIC).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: