Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCornman, S. Q.; Phillips, J. J.; Howell, M. R.; Zhou, L.
InstitutionNational Center for Education Statistics (NCES) (ED/IES); US Census Bureau
TitelRevenues and Expenditures for Public Elementary and Secondary Education: FY 20. Finance Tables. NCES 2022-301
Quelle(2022), (23 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Public Education; Elementary Secondary Education; Income; Expenditures; Educational Finance; Expenditure per Student; Federal Aid; State Aid; COVID-19; Pandemics; Federal Legislation; United States
AbstractThis set of tables introduces new data for national and state-level public elementary and secondary revenues and expenditures for fiscal year (FY) 2020. Specifically, this report includes the following school finance data: (1) revenue and expenditure totals; (2) revenues by source; (3) expenditures by function and object; (4) current expenditures; and (5) current expenditures per pupil. The finance data used in this report are from the National Public Education Financial Survey (NPEFS), a component of the Common Core of Data (CCD). State education agencies (SEAs) in each of the 50 states; the District of Columbia; and the 5 other jurisdictions of American Samoa, Guam, the Commonwealth of the Northern Mariana Islands, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands report these data annually to NCES. While the tables in this report include data for all NPEFS respondents, the figures and selected findings are limited to the 50 states and the District of Columbia. [For "Revenues and Expenditures for Public Elementary and Secondary Education: FY 19. Finance Tables. NCES 2021-302," see ED613219.] (As Provided).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: