Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMinnesota Department of Education
TitelEnglish Learner Education in Minnesota. 2020-21 Report
Quelle(2021), (23 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English (Second Language); English Language Learners; At Risk Students; Language Proficiency; Cultural Influences; Multilingualism; Refugees; Immigrants; Educational Legislation; Elementary Secondary Education; Federal Legislation; Civil Rights Legislation; Court Litigation; COVID-19; Pandemics; Academic Standards; State Aid; Federal Aid; Educational Finance; Enrollment Trends; Special Education; Graduation Rate; Minnesota
AbstractThe Minnesota Department of Education (MDE) ensures educational equity for multilingual learners through supporting school districts and charter schools to develop, implement and evaluate research-based language instruction education programs so that multilingual learners, including students with English learner status, attain academic language proficiency and achieve state academic content standards. This report contains information regarding English learner demographics and achievement. In addition to including statutory and regulatory references pertaining to English learners, it also reports on available funding. It describes the Minnesota Department of Education's (MDE) support of local education agencies (LEAs) in implementing effective language instruction educational programs to ensure ELs are able to reach their academic potential. Additionally, it reports information about state and federal funds available to support ELs in Minnesota. [For the Fall 2019 report, see ED608456.] (ERIC).
AnmerkungenMinnesota Department of Education. 1500 Highway 36 West, Roseville, MN 55113-4266. Tel: 651-582-8200; Web site: http://www.education.state.mn.us/mde/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: