Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, Theresa; Eyster, Lauren; Lerman, Robert I.; Conway, Maureen; Jain, Ranita; Montes, Marcela
InstitutionUrban Institute; Aspen Institute
TitelImplementation of Accelerating Opportunity: Lessons for the Field. Research Report
Quelle(2016), (85 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTwo Year Colleges; Career Pathways; Basic Skills; Credentials; Program Implementation; Job Training; Labor Force Development; Vocational Education; Program Evaluation; Financial Support; State Aid; State Policy; Partnerships in Education; Student Recruitment; Team Teaching; Academic Support Services; Outcomes of Education; Two Year College Students; Federal Legislation; Labor Legislation; Technical Institutes; Adult Students; Adult Education; Illinois; Kansas; Kentucky; Louisiana
AbstractAccelerating Opportunity (AO) combined integrated career pathways at two-year colleges with team teaching, acceleration strategies, supportive services, and policy changes. It aimed to help low-skilled adults earn occupational credentials, obtain well-paying jobs, and sustain rewarding careers. This final implementation report documents activities and outcomes for AO states and colleges in Illinois, Kansas, Kentucky, and Louisiana. Ingredients for successful implementation included receiving state leadership support, remedying policy barriers, considering college institutional factors, investing in team teaching, utilizing partnerships within and outside the colleges, and providing student supports. [For "The Second Year of Accelerating Opportunity: Implementation Findings from the States and Colleges," see ED559322.] (As Provided).
AnmerkungenUrban Institute. 2100 M Street NW, Washington, DC 20037. Tel: 202-261-5687; Fax: 202-467-5775; Web site: http://www.urban.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: