Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enVincent, Claudia G.; McClure, Heather H.; Marquez, Brion; Goodrich, Deanna
TitelDesigning Professional Development in Restorative Practices: Assessing High School Personnel's, Students', and Parents' Perceptions of Discipline Practices
Quelle(2021), (40 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Vincent, Claudia G.)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFaculty Development; High School Teachers; High School Students; Trust (Psychology); Teacher Attitudes; Student Attitudes; Administrator Attitudes; Equal Education; Family School Relationship; Parent Attitudes; Accountability; Teacher Student Relationship; Interpersonal Relationship; School Personnel; Positive Behavior Supports; Student Diversity; Student Behavior; Low Income Students; Minority Group Students; Student Needs; Discipline; Justice; At Risk Students; Discipline Policy; Oregon
AbstractWe conducted focus groups with high school staff, students, parents and administrators to gain information about how to design professional development training supporting high school staff in implementing restorative practices within a multi-tiered support system. Results indicated that all stakeholders valued trust and relationship building, and identified equity, accountability, and home-school communications as key elements of effective discipline approaches. We provide recommendations for designing professional development for high school staff in effectively and sustainably integrating restorative practices with existing multi-tiered student support systems. [This paper was published in "National Association of Secondary School Principals Bulletin" v105 n4 p250-275 2021 (EJ1320567).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: