Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBray, Jacob B.
InstitutionAssociation of Community College Trustees (ACCT)
TitelDigital Divide: How Technology Access Impacts Community Colleges across the United States during a Pandemic
Quelle(2021), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCommunity Colleges; Educational Technology; Technology Uses in Education; Access to Computers; Two Year College Students; COVID-19; Pandemics; Urban Schools; Suburban Schools; Rural Schools; Barriers; Federal Aid; Federal Legislation; Navajo (Nation); Reservation American Indians; Internet; At Risk Students; Washington; California (Los Angeles)
Abstract"Digital Divide: How Technology Access Impacts Community Colleges Across the United States During a Pandemic" looks at the current state of the digital divide in the United States and how it is affecting community college students during the COVID-19 pandemic. Leaders at community colleges in Spokane, Washington, Los Angeles, California, and on the Navajo Reservation were interviewed to show what the digital divide looks like in an urban, a suburban, and a rural community and how it is affecting each college's students. While all colleges are faced with different circumstances, similarities emerge as the digital divide impacts students across the country. The paper also looks at how the Coronavirus Aid, Relief, and Economic Security (CARES) Act impacted the digital divide within the community college sector. (As Provided).
AnmerkungenAssociation of Community College Trustees. 1233 20th Street NW Suite 605, Washington, DC 20036. Tel: 202-775-4667; Fax: 202-223-1297; Web site: http://www.acct.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: