Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAl-Jarf, Reima
TitelMobile Audiobooks, Listening Comprehension and EFL College Students
Quelle9 (2021) 4, S.410-423 (14 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Al-Jarf, Reima)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2350-0530
SchlagwörterCollege Students; English (Second Language); Second Language Instruction; Listening Comprehension; Reading Material Selection; Telecommunications; Handheld Devices; Foreign Countries; Listening Skills; Program Effectiveness; Teaching Methods; Educational Technology; Technology Uses in Education; Audio Books; Saudi Arabia; Taiwan; Turkey; Iran; Germany
AbstractThis article proposes the integration of mobile audiobooks (MABs) to develop EFL college students' listening comprehension skills. It aims to show the following: (i) The advantages of integrating MABs in listening instruction; (ii) sources of MABs; (iii) how to search for MABs; (iv) criteria for selecting MABs; (v) examples of MABs; (vi) listening comprehension skills and literary appreciation skills that can be developed through supplementary MABs; (vii) phases of teaching and learning with MABs and types of tasks that can be used with MAB; (viii) evaluation and assessment; (ix) the effect of MABs on listening comprehension skill improvement and attitudes as perceived by the students; and (x) recommendations for the effective use of MABs. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: