Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenGoodman, Christie L. (Hrsg.)
InstitutionIntercultural Development Research Association
TitelIDRA Newsletter. Volume 48, No. 9
Quelle(2021), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1069-5672
SchlagwörterSTEM Education; Art Education; COVID-19; Pandemics; Magnet Schools; Active Learning; Student Projects; Elementary Secondary Education; Acceleration (Education); Achievement Gains; School Closing; Educational Technology; Partnerships in Education; Bullying; Prevention; School Safety; Administrator Role; Principals; Interpersonal Communication; Educational Environment; Cultural Pluralism; Culturally Relevant Education; College Readiness; Equal Education; Access to Education; College Preparation; Tennessee (Nashville); Texas
AbstractThe "IDRA Newsletter" serves as a vehicle for communication with educators, school board members, decision-makers, parents, and the general public concerning the educational needs of all children across the United States. The focus of this issue is "Teaching Quality." Contents include: (1) Using Project-Based Learning and STEAM to Engage Students During the Pandemic: Highlights of IDRA EAC-"South" Assistance to Metro Nashville Public Schools (Paula N. Johnson); (2) Students Don't Need Old-Style Remediation -- Accelerated Instruction Helps Students Both Reconnect and Excel (Hector Bojorquez); (3) Principal Checklist to Reduce Bullying and Harassment: Supporting Safety and Learning for All (Aurelio M. Montemayor); and (4) Texas is Not Financing College Readiness: IDRA Releases New Study on Inequitable Access to College Prep Math Courses. (ERIC).
AnmerkungenIntercultural Development Research Association. 5835 Callaghan Road Suite 350, San Antonio, TX 78228-1190. Tel: 210-444-1710; Fax: 210-444-1714; Web site: http://www.idra.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: