Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSailor, Angela; Burke, Lindsey M.; Segal, Anne; Kissel, Adam
InstitutionHeritage Foundation
TitelCivics Studies: Why They Matter, What Parents and Teachers Think, and How They Can Reclaim Truth. Backgrounder. No. 3626
Quelle(2021), (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCivics; Parent Attitudes; Teacher Attitudes; United States History; Ethics; Critical Theory; Race; State Policy; History Instruction; Citizenship Education; Instructional Materials; Public Schools; Alternative Teacher Certification; Preschool Education; Elementary Secondary Education; Freedom; Curriculum; Political Issues
AbstractCivics education in America is in crisis, and Americans should recommit themselves to the teaching of civics in the classroom and at home. As students understand how the past connects to the present, they will come to safeguard the sanctity of the American idea and appreciate the validity and relevance of its ideals to all Americans, especially to those who have lost confidence that their nation is a place of hope, opportunity, and community for all. A Heritage Foundation survey asked parents and teachers about their opinions on civics education--the results are presented here, along with recommendations for state policymakers and philanthropists on how to support parents and improve civics curricula. [This report was produced by the Heritage Foundation's Edwin J. Feulner Institute.] (As Provided).
AnmerkungenHeritage Foundation. 214 Massachusetts Avenue NE, Washington, DC 20002-4999. Tel: 202-546-4400; Fax: 202-546-8328; e-mail: info@heritage.org; Web site: http://www.heritage.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: