Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchilder, Diane; Sandstrom, Heather
InstitutionUrban Institute
TitelRacial, Economic, and Social Justice for the Early Care and Education Workforce: Pre-, During, and Post-COVID-19. January 2021 Convening Summary. Research Report
Quelle(2021), (44 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Early Childhood Education; Child Care; Early Childhood Teachers; Child Caregivers; Social Justice; Wages; Teacher Salaries; Well Being; Race; Employed Women; Minority Groups; Comparable Worth
AbstractThe COVID-19 pandemic caused an unprecedented public health emergency that crippled the child care market in the United States. This crisis highlighted the essential role of the early care and education (ECE) workforce in the nation's economic stability and growth. The pandemic's disproportionate effect on Black, Hispanic, and Native American communities further raised racial and social justice concerns. In January 2021, the Urban Institute, Child Trends, and the Foundation for Child Development sponsored a virtual convening. The convening brought together scholars, along with national, state, and local experts, to discuss key issues affecting the ECE workforce before, during, and after the COVID-19 pandemic. Participants recommended policy and practice solutions to address the challenges of the structural wage and opportunity gaps the ECE workforce faces and to support workforce well-being. This report presents policy and practice recommendations. (As Provided).
AnmerkungenUrban Institute. 2100 M Street NW, Washington, DC 20037. Tel: 202-261-5687; Fax: 202-467-5775; Web site: http://www.urban.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: