Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegional Educational Laboratory West (ED/IES); National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); WestEd
TitelEducation and Career Planning in High School: A National Study of School and Student Characteristics and College-Going Behaviors. Appendixes. REL 2022-127
Quelle(2021), (33 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Career Planning; Educational Planning; High School Students; National Surveys; Institutional Characteristics; Student Characteristics; College Bound Students; Student Behavior; Educational Policy; Public Schools; High Schools; Arizona
AbstractThe "Education and Career Planning in High School: A National Study of School and Student Characteristics and College-Going Behaviors" study examined the relationships between students' participation in three core elements of education and career planning during high school and their application, course-taking, and enrollment behaviors associated with the transition to college. The study sought to measure the self-reported education and career planning experiences of students enrolled in public schools and used student and counselor survey responses from a nationally representative longitudinal dataset. This document presents the following three appendixes that accompany the study: (1) Sample, data source, and analysis methods; (2) Handling of missing data; and (3) Supporting analyses. [For the full report, see ED615855. For the Study Snapshot, see ED615857.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory West. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/west/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: