Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYoung, Christopher J.; Grant, David; Hamilton, Laura S.; Hunter, Gerald P.; Setodji, Claude Messan; Strawn, Matt
InstitutionRAND Education and Labor
TitelLearn Together Surveys: 2020 Technical Documentation and Survey Results. Research Report. RR-A827-1
Quelle(2020), (51 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; National Surveys; Teacher Surveys; Administrator Surveys; Secondary School Teachers; Principals; Social Emotional Learning; Postsecondary Education; Data Use; Students with Disabilities; Educational Policy
AbstractThis report provides information about the sample, survey instrument, and resultant data for the 2020 Learn Together Surveys (LTS) that were administered to principals and teachers in March 2020 via the RAND Corporation's American Educator Panels. It includes a full set of basic frequency tables for each survey. The LTS focus on several topics, including social and emotional learning, postsecondary pathways, data use, and supports for students with disabilities, and the results are intended to inform policy and practice related to these topics. This report serves as technical documentation for reports and data notes that draw on LTS data. The 2020 LTS yielded 3,784 complete responses for teachers and 1,438 complete responses for principals, and the responses are weighted to ensure that they are nationally representative. [For the 2019 report, see ED615564.] (As Provided).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: