Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNugroho, Dita; Jeon, Youngkwang; Kamei, Akito; Lopez Boo, Florencia
InstitutionUNICEF Office of Research – Innocenti (Italy)
TitelIt's Not Too Late to Act on Early Learning: Understanding and Recovering from the Impact of Pre-Primary Education Closures during COVID-19. Innocenti Research Brief 2021-03
Quelle(2021), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPreschools; School Closing; COVID-19; Pandemics; Young Children; At Risk Students; Income; Achievement Gap; Program Implementation; Program Costs; Distance Education; Acceleration (Education); Transitional Programs; Remedial Programs; Educational Policy; School Readiness; Developing Nations; Foreign Countries; Mozambique; Kiribati; Tanzania; Ethiopia; Philippines; Cambodia; India; Peru; Gambia
AbstractThis paper presents a new estimate that pre-primary school closures in 2020 may cost today's young children US$ 1.6 trillion in lost earnings over their lifetimes. However, most low-and-middle income countries are leaving pre-primary education out of their responses to COVID-19. This paper also draws lessons from accelerated, bridging, and remedial programmes on how introducing or expanding these transition programmes in the early years can mitigate the long-term impact on learning from pre-primary school closures. (As Provided).
AnmerkungenUNICEF Office of Research - Innocenti. Via degli Alfani 58, 50121, Florence, Italy. Tel: 39-055-20330; Fax: 39-055-2033220; e-mail: florence@unicef.org; Web site: https://www.unicef-irc.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: