Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionQuality Information Partners, Inc. (QIP); National Forum on Education Statistics (ED/IES)
TitelForum Guide to Attendance, Participation, and Engagement Data in Virtual and Hybrid Learning Models. NFES 2021-058
Quelle(2021), (40 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Attendance; Student Participation; Learner Engagement; Electronic Learning; Blended Learning; COVID-19; Pandemics; Best Practices; Data Collection; Data Use; Flexible Progression; Elementary Secondary Education; Hawaii; Iowa; Louisiana; Alaska; Kentucky; Tennessee (Nashville); Arkansas; Colorado; Northern Mariana Islands; Guam; Maine; Minnesota; Missouri (Saint Louis)
AbstractRegular attendance is essential to providing students with opportunities to learn. State and local education agencies (SEAs and LEAs) play a crucial role in tracking, measuring, and addressing student attendance. The coronavirus disease (COVID-19) pandemic affected the way that many SEAs and LEAs collect attendance data. This resource highlights how SEAs and LEAs have operationally defined attendance, participation, and engagement during the COVID-19 pandemic, and how they may be collecting data on each. The information in this resource serves as a complement to the 2018 "Forum Guide to Collecting and Using Attendance Data." The 2018 guide recommended practices to help education agencies collect, report, and use attendance data to improve student and school outcomes. This resource draws upon the information included in the 2018 resource and incorporates lessons learned by SEAs and LEAs during the COVID-19 pandemic. The current document provides an overview of best practices that will help education agencies collect, report, and use attendance, participation, and engagement data in different learning formats. [For the "Forum Guide to Collecting and Using Attendance Data," see ED582067.] (ERIC).
AnmerkungenNational Forum on Education Statistics. 1990 K Street NW Room 9095, Washington, DC 2006. Fax: 202-502-7475; Web site: http://nces.ed.gov/forum/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: