Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenIfenthaler, Dirk (Hrsg.); Sampson, Demetrios G. (Hrsg.); Isaías, Pedro (Hrsg.)
TitelBalancing the Tension between Digital Technologies and Learning Sciences. Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age
Quelle(2021), (292 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Ifenthaler, Dirk, Ed.)
ORCID (Sampson, Demetrios G., Ed.)
ORCID (Isaías, Pedro, Ed.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN2662-5628
ISBN978-3-030-65656-0
SchlagwörterEducational Technology; Technology Integration; Learning Processes; Learning Analytics; Electronic Learning
AbstractThis volume focuses on the implications of digital technologies for educators and educational decision makers that is not widely represented in the literature. While there are many volumes on how one might integrate a particular technology, there are no volumes on how digital technologies can or should be exploited to address the needs and propel the benefits of large-scale teaching, learning and assessment. (As Provided).
AnmerkungenSpringer. Available from: Springer Nature. One New York Plaza, Suite 4600 New York, NY 10004. Tel: 800-777-4643; Tel: 212-460-1500; Fax: 212-460-1700; e-mail:customerservice@springernature.com; Web site: https://www.springer.com/gp/education-language
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: