Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBradbury, A.; Braun, A.; Duncan, S.; Levy, R.; Moss, G.
InstitutionUniversity College London (UCL) (United Kingdom), Institute of Education (IOE)
TitelLearning through Disruption 2: Schools Serving High Poverty Communities Need Funding That Fully Reflects the Work That They Do
Quelle(2021), (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPoverty; Community Needs; Elementary School Students; COVID-19; Pandemics; Networks; School Role; School Community Relationship; School Closing; Access to Education; Educational Change; Foreign Countries; Expenditure per Student; Educational Finance; Student Needs; Barriers; Social Differences; Access to Computers; Distance Education; Case Studies; Family Income; Unemployment; Financial Problems; Job Layoff; Food; Security (Psychology); Family Needs; Disadvantaged Schools; United Kingdom (England)
AbstractThe pandemic has shown how important schools are as networks of support for children and families. Our project, "Learning Through Disruption," also shows that schools have a particularly vital role in addressing the needs of high poverty communities, both directly and indirectly. Yet this work goes largely unrecognised and underfunded. This needs to change. [For the main report, "Learning through Disruption: Using Schools' Experiences of COVID to Build a More Resilient Education System," see ED615116.] (As Provided).
AnmerkungenInstitute of Education - London. 20 Bedford Way, London, WC1H 0AL, UK. Tel: +44-20-7612-6000; Fax: +44-20-7612-6126; e-mail: ioe.ioepress@ucl.ac.uk; Web site: https://www.ucl.ac.uk/ioe/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: