Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHuber, Stephan Gerhard; Schwander, Marius; Pham, Giang Hong
TitelNetworked Systems: The Role of Coordination of Formal and Nonformal Agents for Improving Education--Findings from a Mixed-Method Multiperspectives Longitudinal Study (2013-2017/Phase 1 with Nine Networks and Three Measurement Points)
Quelle(2019), (11 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Improvement; National Programs; Networks; Nonformal Education; Educational Cooperation; Foreign Countries; Extracurricular Activities; Schools; Switzerland
AbstractThis paper reports on final findings from phase 1 of a national program of 22 regional networks. This paper presents the overall period for nine networks with three measurements in time. The analysis in this paper draws on quantitative as well as qualitative data. The analysis of the qualitative data show that exchanges of knowledge between different agents and institutions have intensified over time. The various agents and institutions of formal and nonformal education are more aware of each other and better informed about the functions and services of others. Low fluctuation and increased intensity of collaboration is highly correlated with good network coordination. Differences of network features over time, can be interpreted by using mixed-method approaches. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: