Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGunn, Barbara; Smolkowski, Keith; Strycker, Lisa A.; Dennis, Caroline
TitelMeasuring Explicit Instruction Using the "Classroom Observations of Student-Teacher Interactions (COSTI)"
Quelle(2021), (30 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Gunn, Barbara)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDirect Instruction; Test Construction; Measures (Individuals); Reading Instruction; Mathematics Instruction; Teacher Student Relationship; Observation; Test Reliability; Predictive Validity; Basic Skills; Elementary School Teachers; Elementary School Students
AbstractThis paper describes "the development and technical adequacy of the Classroom Observations of Student Teacher Interactions (COSTI) instrument," a tool for measuring the frequency and rate of explicit instructional interactions, such as those used in Direct Instruction curricula, for teaching children basic reading and math skills. "The COSTI was originally developed" to provide teachers with coaching feedback to improve their explicit reading instructional practices, "and has been shown in multiple studies to be a reliable and valid predictor of student gains in beginning reading and math skills." This paper discusses potential uses of the instrument for training and coaching across curricula with varying instructional design features, and lays out a future research agenda to further improve the "COSTI" and related observation tools for studying explicit instructional practices and their contribution to student learning. [This paper will be published in "Perspectives on Behavior Science."] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: