Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEsdal, Lars
InstitutionEducation Evolving
TitelNavigating Policy for Personalized, Competency-Based Education: A Guide for Minnesota Educators
Quelle(2021), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Individualized Instruction; Competency Based Education; State Legislation; Educational Legislation; Compliance (Legal); Public Education; Enrollment; Attendance; School Schedules; Credits; Academic Standards; Time on Task; Teacher Certification; Vocational Education; Nontraditional Education; Independent Study; Active Learning; Student Projects; Electronic Learning; Reports; Elementary Secondary Education; Minnesota
AbstractCOVID-19 exacerbated and brought attention to inequities long present in public education. Facing inconsistent access to learning over distance, students will leave this period with months of what's been called "lost learning." Short of repeating a full year, addressing these gaps presents a grave challenge for traditionally structured schools. Competency-based education (CBE)--an approach where learning is oriented around students mastering clearly articulated learning outcomes (i.e. competencies) rather than passing time in seats--is one alternate approach particularly suited to this era. This guide is intended for teachers and administrators who are implementing CBE programs and want help navigating laws, regulations, and reporting requirements as they do so. (As Provided).
AnmerkungenEducation Evolving. 322 Minnesota Street Suite W1360, St. Paul, MN 55101. Tel: 651-252-4452; e-mail: info@educationevolving.org; Web site: https://www.educationevolving.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: