Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enScott, Caitlin; Ostler, Nora
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Regional Educational Laboratory Northwest (ED); Education Northwest
TitelReshaping Rural Schools in the Northwest Region: Lessons from Federal School Improvement Grant Implementation. Stated Briefly. REL 2016-171
Quelle(2016), (10 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterRural Schools; Educational Improvement; Federal Aid; Grants; Models; Principals; Administrator Surveys; National Surveys; Online Surveys; Program Implementation; Instructional Improvement; Family School Relationship; School Community Relationship; Technical Assistance; School Personnel; Personnel Management; Elementary Secondary Education
AbstractThis brief summarizes the findings from a study that surveyed principals of rural schools nationwide that were designated as in need of improvement and that used the transformation model under the federal School Improvement Grant (SIG) program. It provides information about the use of SIG funds in rural areas and is designed to help state leaders as they assist schools in implementing current SIGs, create new statewide models for SIGs, and modify current requirements for rural schools. The study was not part of the federal evaluation of the SIG program, which provides more comprehensive information about SIG schools. [For the full report, see ED565803.] (As Provided).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Northwest. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/northwest/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: