Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenDove, Maria G. (Hrsg.); Honigsfeld, Andrea (Hrsg.)
TitelCo-Teaching for English Learners: Evidence-Based Practices and Research-Informed Outcomes
Quelle(2020)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-64802-226-5
SchlagwörterTeam Teaching; English Language Learners; Teacher Collaboration; Cooperative Planning; Reflective Teaching; Student Evaluation
AbstractThis edited volume examines co-teaching and integrated service delivery for English learners (ELs). Through research and documentary accounts, it explores the collaborative instructional cycle--co-planning, co-instruction, co-assessment, and reflection practices--of co-taught programs for ELs. This volume presents current, classroom-based, practitioner-oriented research related to all aspects of co-taught programs for ELs and offers authentic evidence and practical recommendations that yield positive outcomes for this student population. (As Provided).
AnmerkungenIAP - Information Age Publishing, Inc. P.O. Box 79049, Charlotte, NC 28271-7047. Tel: 704-752-9125; Fax: 704-752-9113; e-mail: infoage@infoagepub.com; Web site: http://www.infoagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: